dilluns, 7 de setembre del 2015

AGOST 2015 A LES CASETES

Agost significa descansar, significa sol i calor i per molts companys significa anar de colònies o anar amb la família. Durant tot el mes d’agost a Les Casetes no para d’entrar i sortir gent. Uns marxen i d’altres entren.
Els companys i companyes, que algunes setmanes es van quedar a les Casetes, van estar la mar de contents i ocupats ja que no vam parar de fer coses.
Vam fer uns quants tallers de cuina com un biscuit, gaspatxo, mandonguilles, pizza, galetes, arròs amb llet, batut de plàtan, pastís de formatge...  Sí, en vam posar les botes. Però... ¿què és l’agost sense menjar?

També vam aprofitar per anar a la piscina i a la platja per refrescar-nos i prendre al sol. La calor era insuportable però entre la piscina, la platja i la mini piscina de Les Casetes, la calor es va aguantar millor.

A més a més vam anar a passejar per Passeig Marítim de Badalona, pel centre de Barcelona, hem visitat el Mercat del Encants, la Rambla de Poble Nou (amb gelat inclòs), vam fer una visitar al CosmoCaixa, a les Festes de Sants...

Va haver-hi dies que vam sortir a esmorzar fora. I a dinar. I a sopar... Bé, que no ens estàvem de res. I és que per això estan les vacances.

A finals d’agost alguns nois i noies de Les Casetes ja tenien ganes de tornar al taller però d’altres no. El que sí és segur, és que tornem amb les piles ben carregades.