dimarts, 6 de setembre del 2016

Agost 2016

Les vacances són per desconnectar de la feina, descansar i passar-ho bé. Aquí a Les Casetes ens ho prenem al peu de la lletra.
Tots els nois i noies de Les Casetes han marxat alguns dies d’agost, ja sigui amb la família o de viatge amb l’esplai (Andorra, Mallorca, Paris, Malgrat de Mar...). Els que es van quedar a Les Casetes no han parat de fer coses.

Pícnics i piscina.
Aquest Agost vam visitar per primera vegada el Parc de Diagonal Mar on vam fer un pícnic mentre veiem els ànecs passar. Un parc molt bonic i molt gran. També vam anar a fer un pícnic al Parc Central de Nou Barris on vam veure les fonts d’aigua, que una mica més ens mullen de cap a peus. Tampoc va faltar anar a la piscina de Can Dragó. Cita obligada a l’Agost.

Tallers de cuina.
Un clàssic de Les Casetes és fer tallers de cuina. A l’agost com que tenim molt dies n’hem fet uns quants: llimonada, pastís de formatge, de poma, gaspatxo, pizza casolana...

Sortides, Festes de Sants, berenars, gelats i cine.
No paràvem quiets. Un dia vam anar al Mercat del Clot a comprar, vam visitar el parc del Besòs i els Encants, vam berenar al parc, fèiem gelats a la Rambla del Poble Nou... També, un dia vam visitar els carrers adornats per les Festes de Sants.
Vam anar algun dia a esmorzar i sopar fora. I fins i tot vam anar al cinema.

Activitats.
La calor que va fer no ens aturava i vam fer algunes activitats com: elaborar un mini futbolí, un mural sobre la platja i un taller de reciclatge (vam reutilitzar ampolles i les vam convertir amb testos).

Després de fer tantes coses i descansar tant ja tenim les piles carregades per tornar al taller.