dimarts, 17 de març del 2015

UN CAP DE SETMANA AMB MOLT BONA OLOR!!!

Aquest cap de setmana ha caigut una bona trompada d’aigua, per tant, ens ha tocat quedar-nos a les Casetes dissabte. Però, la pluja no ha sigut un impediment per fer coses!
A la tarda, hem estat realitzant el taller de sacs aromàtics.
Em col·locat herbes aromàtiques dins de petits sacs de colors i ja els teníem llestos per ambientar el nostre armari! Quina bona olor!






Aprofitant que no podíem sortir, em fet un pastís de poma, ja que, era l’aniversari del nostre company Joaquin i feia 50 anys! Quina gran sorpresa s’ha endut! MOLTES FELICITATS!






Diumenge, em aprofitat el bon dia que feia per poder gaudir d’un bon passeig. Em estat vivint l ‘ambient de La Marató. Em animat força a tots els corredors! I per acabar, no podia faltar un bon vermut! BON PROFIT!